Hodie est

dijous, 11 de novembre del 2010

Lliçons de llatí pel Papa

Salvete omnes!

Com sabeu, el Papa de Roma ha visitat Barcelona, i a més l'hem sentit parlar en català, castellà i llatí. Aquesta habilitat políglota m'ha recordat un gag del Polònia de fa tres o quatre anys en el qual el mateix pontífice (el que fa ponts) ens introdueix en les beceroles del llatí amb el seu curs DIGUM, DIGUM.
No sé si serà la millor manera de repassar per un examen, però segur que rieu una mica.



Valete!

13 comentaris:

῞Ηκτωρ ha dit...

Com la literatura llatina no hi ha qui se l'empassi, he decidit passar-me pel bloc i que em trobo de primeres? al papa... quin espant! Sort que és el de Polònia jajajajaj

Cristina Garcia ha dit...

A sigut bonisim, me rigut molt, i també he vist els altres videos sobre el papa, i me rigut un munt.
Deu

monica ha dit...

Que bo el vídeo, quina gracia.

Nausica ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Nausica ha dit...

Es molt bo aquest video, es el que ens vas comentar a la classe Laura.
M'ha semblat molt divertit

hans castorp ha dit...

Genialment entretingut...
Em sembla que el que més m'ha agradat sempre són les Sagrades HÒSTIES del Sant Pare...!!!

Al cap i a la fi, ¿com comulguem si tenim pecats?
¿Passant de l'Esglèsia? No. Adintrant-nos en ella i corrompent els seus falsos valors no-cristians desde dins. Encara que potser d'això ja se n'encarreguen alguns "sacerdots" pederastes...

Qui sap... jo no.

Anònim ha dit...

Jajaja molt bo XD

Noemi Esteves-García ha dit...

Mare meva quin video.. xd
Seria d'estrany si no hagés sortit el rosa rosae... per a mi el millor ha sigut el totes tous!

Marina ha dit...

Comento tard, pero la veritat és que ja el vaig veure quan el vas penjar, estava estudiant pels examens i necessitava un descans. Va ser una molt bona distracció i en va fer passar un bon moment en una tarda d'estres.
Simplement genialment divertit.

ἐράτω ha dit...

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA EL DIDI TENIA RAÓ!
tothom considera fàcil el llatí!
està clar que no em compraré aquest curset xd

prefereixo el modus operandi teu Lucas..
boníssim aquest tio, és sublime.

Anabel:. ha dit...

Jo crec que he aprés més italià que llatí, però té la seva gràcia sí haha l'altre dia vaig veure el "videoclip" que van fer del Papa també al Polònia per la seva visita i també val la pena mirar-lo.
Bona nit!

Anna ha dit...

Laura per si t'en havia quedat algún dubte un gag meravellós i divertidissiiiiim!

Elizabeth Mena ha dit...

és molt graciós
jajajajajaja