Hodie est

dilluns, 8 de novembre del 2010

Carpe diem al cinema

Salvete!

Aprofitant que estem llegint Horaci i estudiant els tòpics literaris que ens deixà en herència, ha arribat el moment de penjar un dels millors fragments de la pel·lícula "El club de los poetas muertos" filmada per Peter Weir en 1989. Aquesta és una de d'aquelles pel·lícules que hauria de veure tot estudiant de batxillerat. Us la recomano de totes totes.




Cita:
"El dia d'avui no es tornarà a repetir. Viu intensament cada moment, el que no significa eixelebradament, sinó acaronant cada situació, escoltant a cada company, intentant realitzar cada somni positiu, buscant l'èxit de l'altre, examinant-te en l'assignatura fonamental: l'Amor. Perquè un dia no lamentis haver malgastat egoistament la teva capacitat d'estimar i donar vida."
Ànims a tothom!
Nulla tempestas magna perdurat.

7 comentaris:

ἐράτω ha dit...

En efecte, recomanable, jo ja la vaig veure, la meva mare m'obligà, però... al final em va agradar.

Bona frase final.

PS: la frase de la setmana està feta per a mi :)

Recorda conservar la ment equànim en els moments difícils (en les coses àrdues)
Penso que fins ara, és una de les millors que m'he trobat mai. Em fa recordar, que haig de mantenir la calma, tot i que el moment no la faci fer.

L'enigma visual, poc perdurarà allà :)

Vale

Marina ha dit...

Encara no l'he vist, pero desprès de llegir el comentari ho faré.
Ha estat molt be!

Elizabeth Mena ha dit...

M'ha agradat molt el comentari i m'estic baixant la peli

s. ha dit...

Me l'apunto per aquest somnolent cap de setmana.

hans castorp ha dit...

Hay que tener en cuenta una cosa:
"La idea no es vivir para siempre, es crear algo que sí lo haga." (Andrew Warhola, más conocido como Andy Warhol)
Nuestra existencia no deja de ser mortal, pero lo que somos capaces de crear puede tener una existencia inmortal...

(¡Me encanta ésta película!) :)

Anabel:. ha dit...

Gràcies Laura!

Laura ha dit...

Molt bé, ἐράτω, realment aquesta és la teva setmana, la teva frase i la teva imatge.
Enhorabona!

I perdona pel reconeixement tardà!
Aquests dies tots estem ocupats!